ABOUT STORY MY BIAS


Meet The Owner

New Status
To love is nothing, to be loved is something but to love and to be loved by the one you love,that is EVERYTHING


Assalamualaikum and Annyeong-haseyo to all my fellow followers~ !=)

Super Blogger





Read It Loud



This template was created by 'Izzah . Basecodes by Wana . Yaya gives me the beautiful header . Please inform me if I use your stuff but I didn't mention it, oke? ^^
camera 360 .

 Assalamualaikum.



Salam pembuka kata dan bicara~ hehehe. Hari ini merupakan hari berbahagia buat diriku. Tak adalah bahagia sangat tapi boleh lah gak bila aku mahu berselca-selca dengan menggunakan handphone baru kawan aku*galaxy graaand fuhhh fuhhh* Hee~

Sekadar berkongsi, aku ini bukanlah jenis yang suka sangat amik gambar tiap-tiap hari macam k.atin tapi aku bila mood aku nak berposing datang, haaa~ memang tak menang tangan korang nak layan aku. Kihkihkih. Harap-harap aku tak membawa perangai ini masa aku dah berkahwin nanti. Jenuh suami aku nanti aku paksa menjadi jurugambar aku. Lalalalala~ (bukan apa, kesian dekat bakal suami aku nanti nak kena melayan karenah aku yang bermacam-macam dan bermusim ini, nasiblah mr.bietobe heyy~)
kalau tak nak jangan pilih aku(nasihat dah ini). kekeke

Bawah ini aku lampirkan gambar-gambar yang telah ditangkap oleh k.mira dan eka~
whewwww~ nampak kan muka-muka keceriaan kami biarpun penat bekerja :)

merah menyala~~~~~ Uniform baru pasarayaku.
Sempoii- menyemak je aku dimana-mana.
Reaksi aneh-aneh yang dilakukan. Kami shoomeelll oiii~



nota akhir kata : kecantikan hanya pinjaman seketika *bersyukur kepadaNYA*


Labels: , ,

Older Post | Newer Post